مذهبی

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:01

نيمه تاريک متاورس و ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي آن

s9_ycjh.jpg

 

در انتظار آمدن تاورس نباشيد؛ زيرا در حال حاضر اينجاست و وجود دارد. بدين ترتيب تاثير آن بر حريم خصوصي خود و اينکه به چه شکل تمرکز زدايي مي‌تواند کمک کند نگاه مي‌کنيم.

نبايد دنياي متاورس را به عنوان يک دنياي مجازي که در آن کار مي‌کنيم، معاشرت و خريد مي‌کنيم، ديد. در عوض مي‌توان آن را نقطه‌اي از سال 2020 و شيوع ويروس کرونا دانست؛ درست زماني که دنياي ديجيتال به اندازه دنياي فيزيکي اهميت پيدا کرد.

اما اين نکته بديهي است که دنياي فيزيکي هميشه برتر از دنياي ديجيتالي است.

اهميت دنياي مجازي روز به روز بيشتر مي‌شود. همچنين بسياري از جلسات کاري به صورت مجازي برگزار مي‌شود، افراد مشغول خريد و فروش املاک مجازي هستند و کودکان با دوستان خود نيز در Fortnite  و Roblox سرگرم هستند.

همان‌طور که منابع و دنياي ديجيتالي براي ما حياتي‌تر و مهم‌تر مي‌شوند؛از طرفي با يکديگر به شدت مرتبط و هماهنگ مي‌شوند. گرچه هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌ايم که همه چيز در يک حساب کاربري واحد، يکپارچه شود، اما مي‌توانيم ببينيم که کارها بر اساس آنچه قبلاً اتفاق افتاده به کجا مي‌روند؛ به‌ويژه زماني که صحبت از استفاده از حساب‌هاي فيس‌بوک و گوگل به عنوان دروازه‌اي به پلتفرم‌هاي مختلف مي‌شود.

بسياري از نگراني‌هاي حال حاضر جهت حريم خصوصي ديجيتال امروزي، مانند سرقت هويت، دزديده شدن اطلاعات شخصي و تبليغات هدفمند را مي‌توان در پيشرفت فيس بوک مشاهده کرد. اين موضوع به افراد انگيزه کافي براي ثبت‌نام با نام واقعي خود مي‌داد.

اين تغيير ما را براي آينده‌اي آماده مي‌کند که در آن، هر شخصي که وارد دنياي متاورس مي‌شود؛ مي‌تواند توسط افراد ديگر و حتي سرويسهاي ارائه دهنده خدمات کنترل شود. به عنوان مثال اگر آن فرد مقررات را رعايت نکند از پلتفرم خارج مي‌شود.

ريسک سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي متاورس

چين پس از ممنوعيت معاملات و استخراج ارزهاي ديجيتال، نگراني بعدي اين دولت پيرامون کلاهبرداري‌هاي پروژه‌هاي متاورس است.

کميسيون نظارت بر بانکداري و بيمه کشور چين يک اخطاريه براي عموم مردم پيرامون کلاهبرداري پروژه‌هاي متاورس منتشر کرد. در طي اين بيانيه به افزايش محبوبيت متاورس و جلب توجه آن براي کلاهبردارها و سرقت سرمايه‌هاي مردم با نام پروژه‌هاي متاورسي نيز اشاره کرد.

در طي اين اخطاريه، چهار روش مختلف کلاهبرداري و سواستفاده در متاورس شرح داده شده است. رايج ترين روش کلاهبرداري شامل قول پروژه براي ارائه سيستم‌هايي با تکنولوژي بالا مثل پشتيباني از هوش مصنوعي و واقعيت مجازي مي‌شود. اين پروژه‌ها با قول سودهاي کلان سرمايه گذاران را گول مي‌زنند ولي سپس کلاهبرداران با سرمايه‌هاي جمع شده نيز فرار مي‌کنند.

روش بعدي کلاهبرداري با نام متاورس، پروژه‌هاي بلاکچيني Play-to-Ea يا P2E است. کلاهبرداران با قول سودهاي کلان براي سرمايه گذاري در توکن بومي يک بازي، بعد از رسيدن به هدفي مشخص با سرمايه افراد فرار مي‌کنند.

ديگر روشي که سارقان سايبري سرمايه مردم را به تاراج مي‌برند، افزايش هجمه‌هاي تبليغاتي براي خريد زمين در دنياي متاورس است.

اداره ميان سازماني حذف پروژه‌هاي غير قانوني، از عموم مردم درخواست کرده که آگاهي خود نسبت به اين حوزه را افزايش دهند و هرگونه فعاليت مشکوک را به اين اداره نيز گزارش دهند.

اما دولت چين با وجود ممنوعيت کامل استخراج و استفاده از ارزهاي ديجيتال، نسبت به پروژه‌هاي توکن غير مثلي و متاورس انعطاف بيشتري نشان داده است. به همين جهت چندين غول تکنولوژيک مانندTencent و Huawei و Alibaba شروع به ثبت علامت تجاري خود در متاورس کرده‌اند. همچنين شانگهاي نيز با يک برنامه توسعه پنج ساله قصد افزايش خدمات عمومي بلاکچين و متاورس دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 455 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:16

همه چيز درباره ي کنترل دما با موبايل

 

 

کنترل دما با موبايل يکي از قابليت هاي خانه هوشمند است که نقش موثري در کاهش مصرف انرژي دارد. راهکارهاي مختلفي براي کار وجود دارد از جمله ...

 

 

يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند، کنترل دما با موبايل است. نامگذاري تلفن همراه بر روي اين دستگاه ها از اين واقعيت سرچشمه مي گيرد که اين تلفن هميشه همراه ماست. توسعه تکنولوژي و معرفي گوشي هاي هوشمند، تلفن همراه را از قامت يک تلفن ساده خارج کرده است.

امروزه تلفن هوشمند مي تواند کنترل هاي بخش هاي مختلفي از زندگي روزمره را در دست بگيرد. در واقع تلفن هوشمند به ما کمک مي کند ابزارک هايي را کنترل کنيم که هر يک از آن ها کار مشخصي را براي ما انجام مي دهند. يکي از اين کارها کنترل دما با موبايل است که در ادامه به تشريح آن خواهيم پرداخت.

خانه هوشمند چيست؟

در ابتداي مطلب کنترل دما با موبايل را به عنوان يکي از قابليت هاي خانه هوشمند معرفي کرديم. اکنون به اين سوال پاسخ مي دهيم که خانه هوشمند چيست؟ به بيان ساده در يک خانه هوشمند اغلب کارها به کمک موبايل انجام مي شود. يک نرم افزار کاربردي رابط شما با سيستم هوشمند است.

براي کنترل هر يک از بخش هاي خانه کافي است وارد اپليکيشن شويد و يکبار صفحه موبايل خود را لمس کنيد. از جمله امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • کنترل روشنايي با موبايل
  • کنترل وسايل برقي با موبايل
  • کنترل پرده و کرکره برقي با موبايل
  • کنترل تردد و سيستم امنيتي
  • کنترل نورپردازي با موبايل
  • کنترل دما با موبايل
  • و

هر يک از امکانات ياد شده توسط يک يا چند ابزارک خانه هوشمند قابل پياده سازي هستند. نوع ابزارک هاي مورد استفاده در هر پروژه به شرايط ساختمان و شرکت توليد کننده تجهيزات وابسته است. شرکت هاي مختلف راهکارهاي متفاوتي براي کنترل بخش هاي مختلف خانه هوشمند ارائه مي کنند.

به عنوان مثال براي کنترل هوشمند تجهيزات روشنايي از رله هوشمند و يا کليد لمسي هوشمند استفاده مي شود. هريک از اين ابزارک ها مزايا و نارسايي ها دارند. اين قاعده در مورد تجهيزات کنترل دما با موبايل نيز صادق است. به عنوان مثال رله هوشمند در تابلو برق نصب مي شود به همين دليل سيم کشي آن با سيستم سنتي متفاوت است. اين در حالي است که کليد لمسي هوشمند جايگزين کليد سنتي شده و نيازي به تغيير سيم کشي ندارد.

بيشتر بخوانيد:    سيستم هاي امنيتي    سيستم هاي ايمني منزل     امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

 

کنترل دما با موبايل

همانطور که اشاره شد يکي از قابليت هاي خانه هوشمند کنترل دما است. براي انجام اينکار به کمک موبايل لازم است ابزارک هاي خاصي را مورد استفاده قرار دهيد. اين ابزارک ها به کمک اينترنت به اپليکيشن موبايل متصل مي شوند.

از طرف ديگر به عنوان يک سخت افزار واسط، کنترل تجهيزات سرمايشي و گرمايشي را در دست مي گيرند. براي کنترل دما با موبايل کافي است فرمان مورد نظر را از طريق اپليکيشن صادر کنيد. اين فرمان از طريق اينترنت به گجت مورد نظر ارسال شده و عمليات کنترلي انجام مي شود.

ابزارک هاي کنترل دما

مانند ساير امکانات خانه هوشمند، براي کنترل دما نيز ابزارک هاي مختلفي وجود دارند. ميزان بودجه و نوع دستگاه هاي سرمايش و گرمايش به کار رفته در ساختمان، مهمترين عوامل تعيين کننده در انتخاب ابزارک هوشمند هستند. گاهي اوقات محدوديت هاي تجهيزات مورد استفاده دسترسي ما را کاهش مي دهد.

به عنوان مثال اگر قصد کنترل پکيج را داشته باشيد، تنها دسترسي که سيستم به شما مي دهد خاموش و روشن کردن پکيج است. فرقي نمي کند از کدام ابزارک استفاده مي کنيد.

همچنين کنترل دما در اغلب کولر گازي ها به کمک ريموت انجام مي شود. اين دستگاه ها دسترسي تنظيم دما را به گجت هاي خارجي نمي دهند. بنابراين تنها کنترلي که مي توانيد بر روي کولر گازي داشته باشيد، روشن و خاموش کردن آن است. اما در صورتي که از داکت اسپيلت، چسلر يا فن کوئل استفاده کنيد، امکان کنترل دما با موبايل را خواهيد داشت.

راهکارهاي خانه هوشمند براي کنترل دما با موبايل

خانه هوشمند دو راهکار متفاوت جهت کنترل دما به کاربران ارائه مي کند. يکي از اين راهکارها استفاده از رله هوشمند است. رله هوشمند جهت کنترل کولرگازي و پکيج انتخاب مناسب تري است. چرا که اين دستگاه ها صرفا دسترسي روشن و خاموش کردن به ابزارک ها مي دهند. راهکار ديگري که برخي براي کنترل کولرگازي به کار مي گيرند، استفاده از دستگاه IR Emitter است.

اين دستگاه دسترسي به ريموت ها از طريق موبايل را ممکن مي کند. چنانچه از داکت اسپيلت، فن کوئل يا چيلر استفاده مي کنيد، ترموستات لمسي هوشمند يک راهکار جامع براي کنترل دما با موبايل است. اين تجهيزات هوشمند دماي مطلوب کاربر را ثبت مي کنند.

سپس با مقايسه دماي مطلوب و دماي فعلي در مورد روشن و خاموش کردن يا تغيير دور فن دستگاه تصميم گيري مي کنند. اين ابزارک ها امکان ثبت دما از طريق موبايل را نيز به کاربر مي دهند. حتي برخي از ترموستات ها مانند Nest از طريق دستيار صوتي نيز قابل کنترل هستند.

 

از ترموستات هوشمند به منظور کنترل پکيج و کولر گازي هم مي توانيد استفاده کنيد. يادآور مي شود قبل از خريد ترموستات هوشمند در مورد امکان يا عدم امکان کنترل پکيج با شرکت توليد کننده مشورت کنيد. اگرز هنوز سوالي در مورد کنترل دما با موبايل و راهکارهاي خانه هوشمند در اين زمينه داريد با ما تماس بگيريد.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 822 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:07

نويزهاي دوربين مداربسته

يکي از چالش هايي که کاربران دوربين مداربسته و سيستم هاي نظارت تصوير همواره با آن دست و پنجه نرم مي کنند ، وقوع نويز در تصاوير مي باشد که يا در لحظه ي نصب دوربين يا پس از مدتي گذشت عمر سيستم نصب شده نمايان مي شود .
در اين مقاله به بحث و بررسي درباره ي انواع نويز خواهيم پرداخت .

 

نويز چيست ؟

هر گونه اختلال در تصوير شامل برفک ، شطرنجي شدن و … را نويز تصوير مي گويند .

دلايل ايجاد نويز تصوير عبارتند از :

?-    منبع تغذيه نامناسب
?-    استفاده از کابل نامناسب
?-    دوربين مداربسته بي کيفيت
?-    استفاده از مبدل هاي نامناسب
?-    عدم استفاده از اتصال به زمين
?-    دماي بالاي دوربين
?-    اتصالات نامناسب
?-    کمبود نور کافي

براي جلب رضايت مشتري تصوير بايد بدون نويز باشد .
توصيه ي شرکت ايمن تصوير امرتات بر اين است که همواره از محصولات با کيفيت ، اصلي و داراي خدمات پس از فروش باشد .

منبع تغذيه نامناسب

دوربين هاي مداربسته اغلب با برق ??vdc (آداپتور دوربين مداربسته) کار مي کنند ولي برخي دوربين هاي مداربسته نيز وجود دارند که با برق ??vac کار مي کنند .
توجه داشته باشيد در صورتي که خارج از بازه ي ولتاژ برق ورودي به دوربين ها برق رساني شود ، تصوير دوربين مي تواند داراي نويز شود .
همچنين منبع تغذيه بايد بتواند شدت جريان مورد نياز دوربين را نيز تامين کند ، طي تحقيقات انجام شده ، يک دوربين به همراه دو Array LED براي روشن شدن نياز بر ??? ميلي آمپر برق دارد .
استفاده از يو پي اس هاي مخصوص دوربين مداربسته يا سوئيچ هاي POE مي تواند تضمين کننده ي خوبي براي برق رساني مناسب و ايده آل باشد .

 

حتما بخوانيد: تکنولوژي DNR چيست ؟

استفاده از کابل نامناسب

در بستر آنالوگ ، يکي از علل اصلي نويز تصوير کابل مورد استفاده در آن پروژه مي باشد .
بستر تحت شبکه نيز از اين مسئله مستثني نيست و کابل مورد استفاده (کابل دوربين مداربسته) بايد داراي استاندارد هاي لازم مانند تست فلوک باشند .
استفاده از کابل هاي SFTP در مکان هاي پر نويز و گرم مي تواند مناسب تر از کابل هاي بدون شيلد يا UTP باشد .
حتي الامکان از کانال يا لوله براي محافظت از کابل استفاده نماييد .

استفاده از دوربين هاي بي کيفيت

در صورتي که از دوربين هاي بي کيفيت يا تقلبي استفاده نماييد پيدايش پديده ي نويز نبايد دور از انتظارتان باشد .
انتخاب دوربين مناسب که بتواند حداقل نياز هاي شما در پروژه را برطرف سازد و بسيار مهم مي باشد .
دوربين هايي که تهيه مي نماييد بايد داراي خدمات پس از فروش ، نام تجاري معتبر و متناسب با نياز هاي شما با پروژه باشد .

استفاده از مبدل هاي بي کيفيت

در برخي از پروژه ها ، شرايطي پيش مي آيد که نصاب مجبور به استفاده از مبدل مي شود .
براي مثال مبدل هاي AHD و يا CVI  و

 

عدم استفاده از اتصال به زمين

در برخي موارد عدم استفاده از کابل ارت يا اتصال به زمين باعث ايجاد نويز در تصاوير مي شود .
توصيه مي شود حتما در استندالون ها و منابع تغذيه صنعتي از کابل اتصال به زمين استفاده شود .

گرم شدن دوربين هاي مداربسته

دوربين هاي مداربسته داراي سطح تحمل در يک بازه ي خاص دمايي هستند و در صورتي که دوربين مداربسته در دماي خارج از اين بازه قرار بگيرد مي تواند دچار نويز شود .

دوربين هاي با برند معتبر داراي بازه ي بزرگتر دمايي مي باشند که مي توانند در شرايط دمايي متفاوت کار کنند .

اتصالات نامناسب

دوربين هاي مداربسته براي داشتن تصوير با کيفيت المان هاي زيادي را بايد دارا باشند .
يکي از اين المان ها اتصالات مي باشد .
براي مثال استفاده از سوکت هاي BNC (فيش BNC) بي کيفيت و ارزان قيمت مي تواند نويز تصوير را در برداشته باشد .
علاوه بر کيفيت اتصالات نحوه ي نصب اتصالات نيز بسيار مهم مي باشد .

کمبود نور

براي توليد تصوير بايد نور به اندازه کافي در محيط وجود داشته باشد . اين يک اصل در بين کليه ي دوربين ها مي باشد . در صورتي که دوربين مداربسته از کيفيت و قابليت هاي پايين ديد در تاريکي برخوردار باشد ، تصوير حاصله همراه با نويز خواهد بود .

نتيجه گيري

مهم اين نيست که چه مشکلاتي را با نويز تصاوير تجربه کرده ايد ، زيرا همواره يک راه حل وجود دارد ، کافيست وضعيت موجود را بررسي نماييد و دليل نويز را پيدا کنيد که معمولا خارج از دلايل ذکر شده نخواهد بود .
آنگاه به راحتي قادر به حل نويز موجود خواهيد بود .

http://isms.pk/activity/p/2638377/

https://www.pawer.global/activity/p/345471/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1021062/

http://www.ehsqcorp.ca/activity/p/1426097/

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 142 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:12

مروري کامل بر توضيحات متا

توضيحات متا چيست؟ توضيحات متا عبارت کوچکي است که در زير وب سايت شما در SERP ظاهر مي شود که حاوي اطلاعاتي در مورد صفحه شما است. اين طراحي شده است تا خلاصه‌اي از محتواي صفحه شما را در اختيار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آيا صفحه به سؤال آنها پاسخ مي‌دهد يا خير. به طور سنتي، طول توضيحات متا حداکثر به 155 کاراکتر مي‌رسد، به استثناي دوره‌هاي آزمايشي، مانند زماني که Google به طور موقت طول توضيحات متا را تا 320 نويسه افزايش داد.

 

توضيحات متا چيست؟

 

چرا بايد به طول توضيحات متا اهميت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضيحات متا باقي بمانيد  سئو سايت اصفهان تا قسمتي از توضيحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضيحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک مي کند.

 

آيا توضيحات متا اهميتي دارد؟

آره. توضيحات متا يک ابزار ارزشمند هم براي کاربران و هم براي موتور جستجو در مورد مديريت سئو است. هنگامي که صفحه در SERP ظاهر مي شود، کاربران آن را اسکن مي کنند تا ببينند آيا به درخواست آنها پاسخ مي دهد يا خير. يک توصيف با کيفيت مي تواند تأثير مثبتي بر تعداد افرادي که از طريق سايت شما کليک مي کنند داشته باشد. به نوبه خود، اين مي تواند ترافيک و تعامل شما را افزايش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضيحات متا را مي نويسيم؟

در اينجا يک تفکيک پنج مرحله اي، بر اساس توصيه ها و پيشنهاداتي است که گوگل در دستورالعمل هاي وب مستر خود بيان کرده است، در مورد چگونگي نوشتن توضيحات موثر که به رشد CTR شما از ليست هاي شما در SERP و تبديل شدن به يک متخصص در SEO کمک مي کند.

 

دقت و کيفيت

نگراني اوليه براي توصيف کيفيت هميشه دقت است. خلاصه بايد به درستي محتوا را توصيف کند و انگيزه اي را براي کاربران ايجاد کند تا روي اين پيوند خاص کليک کنند. به خاطر داشته باشيد که درست مانند بقيه مطالب شما، پر کردن کلمات کليدي يا استفاده از فهرستي از کلمات کليدي، زمينه يا اطلاعات مفيد کمي را براي کاربر فراهم مي کند. اين يک تجربه کاربري ضعيف ايجاد مي کند و باعث تشويق کليک نمي شود. توضيحات متا بايد قطعه هايي از محتواي با کيفيت بالا باشد.

 

. محدوديت شخصيت

مهمترين متن را نزديک ابتداي تگ توضيحات قرار دهيد. گوگل محدوديت کاراکتري را براي طول توضيحات متا تعيين نمي کند، اما تعداد کاراکترهاي نمايش داده شده براي کاربران در SERP را محدود مي کند. بهترين روش اين است که طول توضيحات متا را بين 120-150 کاراکتر نگه داريد. اين تضمين مي کند که کل توضيحات شما هم روي دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر مي شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجايي که توضيحات متا هميشه براي کاربران نمايش داده نمي شود، صاحبان سايت تمايل دارند اهميت آنها را ناديده بگيرند. به خصوص در حال حاضر از آنجايي که DMOZ ديگر نقشي در اين فرآيند نخواهد داشت، برندها بايد اطمينان حاصل کنند که هر صفحه داراي توضيحات منحصر به فرد و با کيفيت است، به خصوص براي صفحاتي که متن روي آنها وجود ندارد. توضيحات يکسان نبايد در چندين صفحه وب سايت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چيزهاي متفاوتي را براي کاربر ارائه مي دهد، بنابراين توضيحات متا بايد به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط مي کند، بيان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنيد

توضيح را به عنوان متن اصلي در يک آگهي جستجو در نظر بگيريد. آنچه را که صفحه ارائه مي دهد توصيف کنيد و سپس از کلمات زبان عملي استفاده کنيد، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانيد»، «از مزيت استفاده کنيد...»، «ثبت نام براي يک دوره آزمايشي رايگان…» .

 

دستورالعمل هاي روبات ها در صورت نياز

از آنجايي که DMOZ ديگر عملياتي نيست، دستورالعمل روبات هاي NOODP ديگر استفاده نخواهد شد. با اين حال، گوگل همچنان به صاحبان سايت اجازه مي دهد تا اگر مي خواهند از نمايش هر نوع قطعه اي در SERP توسط موتور جستجو جلوگيري کنند، از دستورالعمل روبات هاي "nosnippet" استفاده کنند. اين باعث مي شود که نتيجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هايي که در زير لينک هاي وب سايت شما در SERP ظاهر مي شوند، نقش مهمي در ايجاد توجه و ترافيک براي وب سايت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالي نشان مي دهند.

 

توضيحات متا مي‌تواند تأثير قوي بر روي اينکه آيا افراد از طريق نتيجه SERP شما روي محتواي شما کليک مي‌کنند يا خير، داشته باشد. براي ايجاد توضيحاتي کار کنيد که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوري که او تمايل داشته باشد کليک کند و ببيند چه چيز ديگري ممکن است در مورد موضوع بگوييد.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinteet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:37

آموزش کسب درآمد از همکاري در فروش

براي شروع همکاري در فروش ابتدا يک زمينه کاري يا نيچ مورد علاقه خود را بيابيد. به نماي کلي برنامه ، از جمله نوع محصولات يا خدمات ، روش هاي پرداخت و کميسيون هايي که آنها ارائه مي دهند، نگاه کنيد.

همکاري در فروش ( مشارکت در فروش ) يا همان افيليت مارکتينگ يک روش کسب درآمد است که در آن روش بازاريابان با فروش محصولات تامين کنندگان پورسانت دريافت مي کنند. شايد خيلي از سايت ها را ديده باشيد که منويي در هدر يا فوتر خود به اسم همکاري در فروش يا مشارکت در فروش دارند و به دنبال فروش بيشتر از طريق affiliate marketing هستند.

براي شروع همکاري در فروش ابتدا يک زمينه کاري يا نيچ مورد علاقه خود را بيابيد. به نماي کلي برنامه ، از جمله نوع محصولات يا خدمات ، روش هاي پرداخت و کميسيون هايي که آنها ارائه مي دهند، نگاه کنيد.

اگر سيستم همکاري در فروش آن ساينت براي شما جذاب است ، ثبت نام کنيد و منتظر تأييد پذيرش خود باشيد. سپس ، با افزودن لينک هاي سفارشي که آن سايت ارائه مي دهد ، شروع به توليد محتوا کنيد. اين لينک ها هنگام خريد يکي از کاربران شما پيگيري مي شوند و شما کميسيون دريافت خواهيد کرد.

به نقل از سايت‌‌هاي آموزشي بازار وب، ديجي کالا مگ، يکتانت،ژاکت و راستچين سايت هاي زيادي در ايران هستند که از طريق همکاري در فروش ماهانه درآمدهاي نجومي را تجربه ميکنند.در اين بخش قصد داريم بيشتر در مورد توضيحات افيليت مارکتينگ بازاروب با شما صحبت کنيم.

 

همکاري در فروش با پورسانت بالا مي باشد؟

همانطور که گفتيم سايت هاي مختلفي در زمينه همکاري در فروش فعاليت مي کنند. بزرگترين سايت دنيا يعني آمازون در اين زمينه پيشرو مي باشد. در ايران سايت هايي مثل ديجي کالا در اين زمينه شروع به فعاليت کرده اند که البته اخيرا چندين سايت ديگر نيز فعاليت هايي خوبي را شروع کرده اند.

هر کدام از اين سايت ها پورسانت هاي مختلفي دارند. مثلا در سايت ديجي کالا پورسانت لوازم آرايشي و بهداشتي بين 2 تا 6 درصد مي باشد که اگر شما همانند سايت بهترين ياب در زمينه معرفي اين محصولات خوب عمل کنيد مي توانيد پورسانت هاي بالايي دريافت کنيد.

يا مثلا در زمينه لوازم خانگي پورسانت هاي 4 تا 6 درصد دارد که با توجه به قيمتي که دارند مي تواند دريافتي خوبي براي شما داشته باشد. سايت لوازم خونگي که در بالا اشاره کرديم در زمينه معرفي بهترين لوازم خانگي و لوازم آشپزخانه در اين زمينه موفقيت هاي خوبي داشته است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

چطور همکاري در فروش باعث افزايش درآمد ما ميشود؟

با توجه به اينکه سرچ بالايي  کلمات در گوگل دارند، اگر شما وبسايتي داشته باشيد که روي کلمات هدفمند جزو نتايج برتر گوگل باشند کاربران زيادي جذب وبسايت شما خواهند شد. براي مثال کلمه همکاري در فروش ماهانه بيش از 60 هزاربار در گوگل سرچ ميشود و شما اگر وبسايتي داشته باشيد که روي اين کلمه جزو سه نتيجه برتر باشد و محصولي داشته باشيد در سايتتان فقط به قيمت 200000 هزارتومان و به واسطه اينکه شما با سئو در نتايج برتر گوگل قرار داريد کاربر زيادي کاملا هدفمند وارد سايت شما ميشود و در طي ماه فقط 100 نفر اين محصول را از شما خريداري کنند شما ماهانه 20 ميليون تومان درآمد خواهيد داشت. اين قدرت همکاري در فروش که منصور غلامي مدير سايت بازاروب به خوبي به اين موضوع اشاره کرده است.براي کسب درآمد از مشارکت در فروش در مجموع سايت و اينستاگرام مکمل يکديگر هستند که اگر به خوبي در کنار يکديگر بالا بيايد اتفاقات عالي براي کسب و کار شمارا رقم خواهد زد.

 

 

چرا بايد همکاري در فروش کنيم؟ دلايل تبديل شدن به يک افيليت مارکتر چيست؟

درآمد غيرفعال. در حالي که هر شغل معمولي مستلزم اين است که در محل کار باشيد تا بتوانيد درآمد کسب کنيد ، همکاري در فروش به شما اين امکان را مي دهد که در هنگام خواب درآمد کسب کنيد. با سرمايه گذاري مدت زمان اوليه براي يک کمپين ، بازدهي مداوم آن زمان را مشاهده خواهيد کرد زيرا مصرف کنندگان محصول را در روزها و هفته هاي بعد خريداري مي کنند. مدت زيادي پس از اتمام کار ، پول دريافت مي کنيد. حتي وقتي جلوي رايانه خود نيستيد ، مهارت هاي بازاريابي شما باعث ايجاد درآمد ثابت براي شما مي شود.

بدون پشتيباني مشتري. فروشندگان و شرکت هاي ارائه دهنده محصولات يا خدمات بايد با مصرف کنندگان خود برخورد کنند و اطمينان حاصل کنند که آيا از آنچه خريده اند راضي هستند. به لطف ساختار بازاريابي وابسته يا همان مشارکت در فروش ، هرگز نيازي به توجه به پشتيباني مشتري يا رضايت مشتري نخواهيد داشت. تمام وظيفه همکاري در فروش اين است که فروشنده را به مصرف کننده لينک دهد.

کار در خانه. اگر از جمله افرادي هستيد که از رفتن به دفتر کار متنفر هستيد ، affiliate marketing  راه حل مناسبي است. شما قادر خواهيد بود کمپين هايي را راه اندازي کنيد و از محصولاتي که فروشندگان هنگام کار با راحتي خانه خود ايجاد مي کنند درآمد دريافت کنيد. اين کاري است که مي توانيد بدون بيرون آمدن از خانه انجام دهيد.

مقرون به صرفه. اکثر مشاغل براي تأمين مالي محصولات در حال فروش به هزينه راه اندازي و همچنين جريان نقدي نياز دارند. با اين حال ، همکاري در فروش مي تواند با هزينه کم انجام شود ، به اين معني که مي توانيد سريع و بدون دردسر زياد شروع کنيد. هيچ گونه هزينه همکاري در فروش براي نگراني وجود ندارد و نيازي به ايجاد محصول نيست. شروع اين کار نسبتاً ساده است.

راحت و انعطاف پذير. از آنجا که شما اساساً در حال تبديل شدن به يک افيليت مارکتر هستيد خواهيد توانست استقلال نهايي را کسب مي کنيد. اين راحتي به اين معني است که اگر دوست داريد يا فقط بر کمپين هاي ساده و مستقيم تمرکز مي کنيد ، مي توانيد نمونه کارها را متنوع کنيد. همچنين از محدوديت ها و مقررات شرکت و همچنين تيم هاي نامناسب آزاد خواهيد بود.

 

 

نتيجه گيري نهايي:

همانطور که ديديد شما با استفاده از سيستم هاي همکاري در فروش مي توانيد يک کسب و کار بدون دردسر و با درآمد بالا داشته باشيد. اگر به دنبال کسب درآمد در نوجواني هستيد سايت هاي زيادي هستند که در حال حاضر درآمدهاي چند صد ميليوني از افيليت مارکتينگ کسب کرده اند. پيشنهاد سايت بازار وب اين است که همکاري در فروش را ياد بگيريد و بدون دردسر کسب درآمد را شروع کنيد.

https://weheartit.com/HyeHewitt7
https://www.intensedebate.com/people/HyeHewitt7r
http://www.authorstream.com/HyeHewitt7/
https://gab.com/HyeHewitt7
https://www.f6s.com/hye-hewitt
https://letterboxd.com/HyeHewitt7/
https://www.openleaing.com/u/hyehewitt-r7bwev/
https://www.bitsdujour.com/profiles/wMwoaw
https://www.tetongravity.com/community/profile/HyeHewitt7/
مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 481 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:21

بهترين ماسک هاي صورت براي انواع پوست هاي مختلف

 

برخي از مواد وجود دارد که هنگام تلاش براي مراقبت از پوست نمي توانيد آن ها را از ليست خود حذف کنيد، و عسل قطعا در صدر ليست قرار دارد. اين غذاي اصلي آشپزخانه از عصر حجر در غذا و دارو استفاده مي شده است. در اينجا دلايلي وجود دارد که پوست شما نيز آن را دوست دارد.

 

فوايد عسل براي پوست

 

عسل به طور طبيعي آنتي باکتريال است که به مبارزه با آکنه کمک مي کند. عسل سرشار از آنتي اکسيدان ها است و با راديکال هاي آزاد مضري که به پوست شما آسيب مي رسانند مبارزه مي کند.

 

اين يک مرطوب کننده طبيعي است که رطوبت هوا را جذب مي کند و پوست شما را مرطوب و صاف مي کند. و مي تواند به از بين بردن سبوم اضافي (روغن) کمک کند که ممکن است منافذ شما را مسدود کند، که منجر به آن جوش هاي مزاحم مي شود.

 

با استفاده از عسل خام و فرآوري نشده بيشترين فوايد را خواهيد داشت. و اگر مايل به خريدي عالي  هستيد، عسل گون نهاوند را در صدر انتخاب هايتان قرار دهيد. اين عسل که از گياه گون در کوهستان هاي بکر نهاوند برداشت مي شود، يک ابر غذاي ضد باکتريايي با هزاران فوايد براي تقويت سيستم ايمني و مراقبت از دستگاه گوارش است.

 

نحوه استفاده از عسل روي صورت

 

همه ما براي محصولات مراقبت از پوست پول خرج مي کنيم، اما گاهي اوقات بد نيست از سرم هاي فانتزي صرف نظر کنيم و عسل خوب مصرف کنيم. مي توانيد از آن براي شستن صورت، تهيه اسکراب يا درمان هفتگي با ماسک عسل خانگي براي مراقبت از پوست خود استفاده کنيد. عسل يک مکمل عالي براي هر رژيم مراقبت از پوست است.

 

در اينجا چند ماسک وجود دارد که براي انجام يک آرايش صورت در خانه مناسب هستند. با پوست تميز شروع کنيد و قبل از استفاده از ماسک، يک پارچه گرم و مرطوب را روي صورت خود قرار دهيد تا منافذ پوست باز شود. پس از شستشوي ماسک، صورت خود را با آب سرد براي بستن منافذ بشوييد. سپس يک روغن خوب مثل روغن بنفشه يا زيتون روي صورت خود بماليد.

 

8 دستور العمل ماسک صورت عسل

 

در اينجا سوغات نهاوند قصد دارد 8 دستور العمل ساده براي تقويت و درمان پوست را به شما معرفي کند. موردي را پيدا کنيد که براي نوع پوست شما يا مشکلي که مي خواهيد به آن رسيدگي کنيد، مناسب باشد.

 

1.ماسک صورت عسل براي پوست هاي مستعد آکنه

 

متخصصان پوست عاشق جوش شيرين هستند زيرا هم ضد التهاب و هم ضد باکتري است. آن را با آب ليمو لايه بردار و عسل تسکين دهنده ترکيب کنيد تا يک ماسک ملايم اما موثر براي کمک به کنترل آکنه داشته باشيد.

 

  • 1 قاشق چايخوري ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري جوش شيرين
  • آب ليمو، عسل و جوش شيرين را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد. خوب مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد.
  • از ناحيه نزديک چشم خودداري کنيد (آب ليمو و عسل هر دو گزنده مي شوند). با ماليدن آن به پوست خود آن را به اسکراب تبديل نکنيد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

 

احتياط در استفاده از آب ليمو: اگرچه ليمو داراي خاصيت روشن کنندگي است، اما مي تواند پوست را به نور حساس کند. صورت خود را کاملاً بشوييد و اگر بلافاصله بعد از آن زير نور خورشيد قرار گرفتيد، پوست صورت خود را تا حد امکان بپوشانيد.

 

2.ماسک صورت عسل براي پوست هاي چرب

 

ماسک هاي خاک رس براي کنترل پوست چرب عالي هستند. عسل به از بين بردن چربي اضافي کمک مي کند و خاک رس چربي هاي جذب شده  آن را از بين مي برد. در حالي که به آرامي لايه برداري مي کند.

 

بنتونيت و قرمز مراکشي دو تا از بهترين انتخاب هاي خاک رس براي متعادل کردن روغن هاي طبيعي هستند. و هر دو داراي خواص ضد باکتريايي براي درمان پوست مستعد آکنه هستند.

 

  • 1 قاشق چايخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري خاک رس بنتونيت يا خاک رس قرمز مراکشي
  • 1 قاشق چايخوري سرکه سيب

خاک رس، عسل و سرکه سيب را در يک کاسه کوچک  ترکيب کنيد (هنگام کار با خاک رس هرگز از فلز استفاده نکنيد). با هم مخلوط کنيد و به آرامي روي صورت و گردن بماليد. بعد از 15 دقيقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنيد.

 

3.ماسک عسل براي التهاب صورت (يا پوست حساس)

 

چاي سبز و عسل دو ماده اي هستند که هر کدام بر روي قرمزي و التهاب پوست اثر ضد التهابي دارند. اين ترکيب تسکين دهنده به اندازه کافي براي پوست هاي حساس ملايم است (اگر نگران هستيد يک تست حساسيت انجام دهيد). هر دو ترکيب آنتي اکسيدان هاي قوي هستند که با راديکال هاي آزاد مبارزه مي کنند و پوست آسيب ديده را ترميم مي کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري پودر ماچا
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق چايخوري روغن بادام شيرين يا جوجوبا

 

پودر ماچا، عسل و روغن را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد و خوب مخلوط کنيد. (اگر پودر ماچا نداريد، يک کيسه چاي سبز را باز کنيد و از برگ‌هاي آن استفاده کنيد.) آن را روي صورت بماليد و بگذاريد 15 دقيقه بماند و سپس با آب گرم بشوييد.

 

4.ماسک  عسل براي پوست هاي خشک

 

عسل و آووکادو ترکيبي عالي از ترکيبات آبرسان براي پوست هاي خشک هستند. بادام آسياب شده به آرامي لايه برداري مي کند و چربي هاي خوب آن باعث مي شود پوست شما بسيار نرم شود. اگر مي خواهيد مزاياي مرطوب کنندگي بيشتري داشته باشيد، يک قاشق غذاخوري روغن به مخلوط اضافه کنيد.

 

  • 2 قاشق غذاخوري عسل (يا 1 قاشق غذاخوري عسل و 1 قاشق غذاخوري روغني مانند جوجوبا يا بادام شيرين)
  • يک چهارم آووکادو، له شده
  • 2 قاشق غذاخوري بادام، ريز آسياب شده

 

عسل و آووکادو را به يک کاسه کوچک اضافه کنيد و با هم له کنيد. بادام آسياب شده را هم بزنيد. روي صورت و گردن بماليد و بعد از 15 تا 20 دقيقه با آب گرم بشوييد.

 

5.ماسک عسل براي تغيير رنگ

 

ماسک‌هاي زردچوبه معمولاً براي صاف کردن رنگ پوست و کاهش خطوط ريز و لکه‌هاي تيره يا جاي زخم استفاده مي‌شوند. عسل يک اثر سفيد کنندگي جزئي مي افزايد در حالي که آب ليمو و ماست به آرامي لايه برداري مي کنند تا از شر پوست مرده خلاص شوند و رشد سلول هاي جديد را تشويق کنند.

 

  • 1 قاشق چايخوري آب ليمو
  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • 1 قاشق غذاخوري ماست
  • 1/4 قاشق چايخوري پودر زردچوبه

 

همه مواد را در يک کاسه کوچک با هم مخلوط کنيد. يک لايه نازک را روي کل صورت و گردن خود بماليد. 20 دقيقه استراحت کنيد و با آب گرم بشوييد. ماسک را به صورت هفتگي تکرار کنيد يا از مخلوط به عنوان يک درمان روزانه لکه ها با ماليدن آن بر روي مناطق تيره رنگ استفاده کنيد. نتايج 2-3 ماه طول مي کشد.

 

6.ماسک عسل براي مبارزه با آلودگي

 

ويتامين E يک آنتي اکسيدان قوي است که نه تنها پوست را ترميم مي کند، بلکه به مبارزه با راديکال هاي آزاد که به پوست آسيب مي رسانند نيز کمک مي کند. آلودگي ناشي از هوا يا آسيب اشعه ماوراء بنفش مي تواند باعث التهاب پوست شود. اين ماسک ترکيبي از عسل و ويتامين E براي محافظت و ترميم همزمان است.

 

-1 کپسول ويتامين E

-1 قاشق غذاخوري عسل

 

هر دو ماده را در يک کاسه کوچک ترکيب کنيد تا به شکل خمير درآيد. به مدت 15 دقيقه روي صورت بماليد و سپس با آب گرم و يک پارچه شستشو بشوييد. ممکن است براي پاک کردن کل ماسک نياز به شستشوي مکرر داشته باشد.

 

7.ماسک عسل براي پوست هاي حساس

 

بلغور جو دوسر اغلب يک ماده ضروري براي پوست هاي تحريک شده يا حساس است. خواص تسکين دهنده آن به بيماري هايي مانند اگزما يا پسوريازيس کمک مي کند. خواص ضد التهابي بلغور جو دوسر همراه با اجزاي ضد باکتري عسل، اين ماسک را به انتخابي عالي براي پوست هاي مستعد آکنه که به راحتي تحريک يا حساس مي شوند، تبديل کرده است.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل گشنيز نهاوند
  • 2 قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر پخته شده

 

 

عسل و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنيد تا خمير غليظي تشکيل شود و با نوک انگشتان روي صورت يا پوست تحريک شده بماليد. قبل از شستن با آب گرم، بگذاريد 15-20 دقيقه بماند.

 

8.ماسک عسل براي پيري پوست

 

تخم مرغ حاوي لوتئين است که به آبرساني و ترميم بافت پوست کمک مي کند. خواص حفظ رطوبت عسل، همراه با سفيده تخم مرغ و خواص سفت کنندگي آن، ترکيبي قوي  براي مبارزه با پيري پوست ايجاد مي کند.

 

با افزودن اينها به عملکرد سلولي حمايتي که چند قطره کندر ايجاد مي کند، ماسکي سرشار از خواص تقويت کننده پوست خواهيد داشت.

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل
  • سفيده تخم مرغ 1عدد
  • 2 قطره اسانس کندر

 

 

سفيده تخم مرغ و عسل را مخلوط کرده، کندر را به آن اضافه کنيد و به صورت و گردن بماليد. از ناحيه چشم دوري کنيد.

 

عطر کندر نيز فضاي آرامش بخشي را ايجاد مي کند، پس بنشينيد و اجازه دهيد ماسک کار را انجام دهد. بعد از 10-15 دقيقه با آب گرم آن را بشوييد.

منبع: https://soghatnahavand.ir/

 

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

https://en.gravatar.com/soghatnahavand

https://www.quora.com/profile/Bobby-Miller-344

https://www.indiegogo.com/individuals/28664629

https://soundcloud.com/user-804956295

https://buddypress.org/members/bobbymiller4/profile/

https://speakerdeck.com/bobbymiller4

https://issuu.com/bobbymiller41

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:22

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:46

گردشگري چيست؟

 

گردشگري در واقع سفري است که فرد از کار و زندگي دور است و در جاي ديگري براي اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نيز فردي است که فعاليت هاي توريستي انجام مي دهد. به عبارت ديگر، مجموعه فرايندهايي که زماني رخ مي دهند که يک توريست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگري ناميده مي شود.

 

انواع گردشگري

eee_9ctk.jpg

گردشگري مناطق مختلفي دارد و هر يک از آن ها طرفداران خاصي دارند. از ميان انواع گردشگري مي توان به موارد زير اشاره کرد.

گردشگري فرهنگي

 

اين نوع گردشگري با هدف بازديد از جاذبه هاي فرهنگي مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگي است. برنامه هاي گردشگري فرهنگي شامل بازديد از موزه ها، نمايشگاه ها، جشنواره هاي سنتي، رويدادهاي ورزشي و.

گردشگري ورزشي

 

گردشگري ورزشي طرفداران زيادي دارد و از جمله اهداف و برنامه هاي آن مي توان به تحقق رويدادهاي ورزشي مانند بازي هاي المپيک اشاره کرد.

اکوتوريسم

 

اين منطقه براي افرادي است که به طبيعتگردي علاقه مند هستند و مسافراني که به گردشگري مي روند در اين گروه هستند.

گردشگري کسب و کار

 

يکي از قديمي ترين انواع گردشگري گردشگري تجاري است. طرفداران اين نوع گردشگري معمولاً افرادي هستند که مي خواهند در نمايشگاه ها و بازارهاي ويژه اي که در جاي ديگري برگزار مي شوند شرکت کنند و ترجيح مي دهند براي اين منظور تورهاي گردشگري کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:54

در اين مطلب که توسط مجموعه اکين نهال گردآوري شده تصميم داريم بهترين راهکارهاي کاشت مناسب و اصولي نهال را به شما آموزش دهيم. جهت اطلاع کامل ميتوانيد به وبسيات نهالستان اکين نهال نيز مراجه کنيد.

روش صحيح کاشت نهال

يکي از مهم‌ترين کارايي که در حوزه باغباني بايد با دقت صورت گيرد کاشت نهال به شيوه صحيح است. در اين آموزش قصد داريم روش صحيح کاشت نهال و زمان مناسب اين کار را شرح دهيم. موفقيت در نهال‌کاري به عوامل مختلفي از جمله نوع درخت، نحوه مراقبت از آن و شرايط محل کاشت بستگي دارد که بايد در اين کار به آنها توجه کرد.

نتخاب زمان مناسب براي کاشت نهال

بهترين زمان نهال کاري فصل پائيز و يا ابتداي بهار (قبل از شکوفه دادن درختان) است. اگر در منطقه شما احتمال سرمازدگي وجود دارد بهتر است اين کار را به بهار موکول کنيد.

در زمان‌هاي ياد شده آب و هواي محيط در وضعيت خنکي قرار دارد که اين وضعيت باعث مي‌شود ريشه نهال قبل از وقوع باران‌هاي بهاري و يا رسيدن هواي گرم فصل تابستان در محل جديد خود استقرار يافته و رشد آن تحريک شود. هنگام کاشت به دليل جابجايي و انتقال، مقداري از ريشه گياه از بين مي‌رود که اين کار باعث مي‌شود پس از کاشت، درخت دچار شوک جابجايي و انتقال شود.

بنابراين بايد براي جلوگيري از اين صدمه با احتياط کامل جابجايي انجام گيرد تا صدمات وارده به ريشه به حداقل برسد.
درخت اگر در شرايط مناسبي استقرار پيدا نکند رشد مطلوبي نخواهد داشت. بنابراين نمي‌شود انتظار داشت تا در سال‌هاي پيش رو گودال کنده شده بايد کم عمق اما پهن باشد

گودالي که کنده مي‌شود بايد 2 الي 3 برابر عريض‌تر از پهناي ريشه باشد. عمق آن نيز به اندازه توپي ريشه باشد. اين کار باعث مي‌شود خاک اطراف ريشه برداشته شود و فضاي کافي براي ريشه دواني درخت فراهم شود.

ريشه‌هاي نهال را موقع کاشت قطع يا هرس نکنيد

يکي از توصيه‌هاي اشتباهي که برخي از کارشناسان و منابع مي‌کنند هرس ريشه نهال قبل از کاشت است. اما نکته بسيار مهمي در زمان کاشت نهال اين است که ريشه‌هاي آن قطع يا هرس نشود اينکار باعث بروز شوک مکانيکي و همچنين بروز بيماري‌هاي باکتريايي و قارچي در درخت مي‌شود.

نهال خود را در عمق مناسبي کشت کنيد

کاشت نهال در عمق زياد باعث مي‌شود ريشه‌هاي جديد به خوبي رشد نکنند. به علت تهويه کم دچار کمبود اکسيژن شوند. در جاهايي که با کمبود آب مواجه هستيد درختان را کمي بالاتر از سطح معمول بکاريد.

درخت را بصورت قائم و صاف بکاريد

هنگام کاشت از زواياي مختلف نگاه کنيد که درخت در گودال بصورت کج قرار نگيرد.

پيوندک را نبايد داخل خاک دفن کنيد

بايد دقت کنيد که موقع کاشت محل پيوند درختان ميوه‌اي که بصورت پيوندي هستند، حتما بالاتر از سطح خاک قرار گيرد. دفن شدن پيوند زير خاک و تماس آن با خاک، باعث بروز بيماري‌هاي باکتريايي و قارچي مي‌شود. اين کار گياه را در برابر عوامل غير زنده محيطي ديگر مانند باد نيز حساس مي‌کند و ممکن است با وزش بادهاي تند گياه بشکند.

آبياري را به صورت صحيح و منظم انجام دهيد

از آبياري‌هاي بيش از حد پرهيز کنيد. هر هفته يک بار درخت را آبياري کنيد. در روزهاي گرم اين کار را با فواصل کم انجام دهيد. حدالامکان سعي شود آبياري را اطراف و يا نزديک طوقه درخت انجام ندهيد. اينکار باعث حساسيت گياه در برابر انواع بيماري‌هاي زنده قارچي و باکتريايي و همچنين تنش‌هاي غير زنده خواهد شد.

استفاده از قيم در کاشت نهال

استفاده از قيم باعث مي‌شود که درخت استقرار مناسبي داشته و ساقه و ريشه‌هاي قوي‌تري داشته باشد. اين کار در مکان‌هايي که باد خيز هستند بسيار کارآمد و مفيد خواهد بود.

پاي درخت را مالچ پاشي کنيد

استفاده از مالچ در زمان کاشت درخت باعث مي‌شود رطوبت پاي درخت حفظ شود. همچنين از نوسانات دمايي خاک جلوگيري کرده و جلوي رشد علف‌هاي هرز را مي‌گيرد. مالچ پاشي با ارتفاع بيش از 10 سانتي‌متر توصيه نمي‌شود. چرا که اين کار باعث مي‌شود تهويه مناسب صورت نگيرد. از ريختن مالچ در کنار ساقه خودداري کنيد. اين کار باعث مي‌شود ساقه درخت دچار پوسيدگي شود. توجه شود که 5 سانتي‌متر از اطراف ساقه را مالچ پاشي نکنيد تا از تجمع رطوبت در اين قسمت جلوگيري شود.

از کودهاي مناسب موقع کاشت درخت استفاده کنيد

از کودهاي شيميايي جامد با حلاليت و کيفيت پايين براي غني سازي خاک پاي درختان در زمان کاشت استفاده نشود. همچنين از کودهاي دامي فراوري نشده استفاده نگردد. استفاده از کودهاي دامي فراوري نشده باعث بروز بيماري‌هاي مختلف قارچي و باکتريايي در درخت مي‌شود. قبل از اقدام به کاشت، کودهاي زيستي حاوي ميکروارگانيسم‌هاي هوازي را با خاک گودال ترکيب کرده و اقدام به کاشت نماييد.

توصيه‌هاي ديگر موقع کاشت درخت

  • حدالامکان خاک گودال را تعويض نکرده و در صورت شني بودن آن به بستر، خاک مناسب اضافه گردد.
  • درصورت نياز براي ايجاد کاسه آبياري بايد با خاک دست ريز اين کار انجام شود و نبايد با گودال کني در اطراف درخت اقدام به اين کار کرد.
  • مقدار 200 تا 400 گرم گوگرد را با خاک گودال براي هر نهال مخلوط کنيد.
  • اقدام به شناسايي لايه سخت (هارد پن) و تخريب اين لايه در گودال قبل از کاشت درخت کنيد. اين لايه مانع نفوذ ريشه نهال در خاک مي‌شود.

 

وبسايت نهالستان اکين نهال با ادرس https://akinnahal.com/ يک مرجع کامل و معتبر در اين زمينه ميباشد.

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 204 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:36

عطر نسائي إيف روشيه إيفيدنس

عطر إيف روشيه إيفيدنس

حسنًا ، حان الوقت لتعريفك بعطر أخف وأكثر هدوءًا ، والذي حظي بردود فعل ناجحة نظرًا لسعره المعقول ، وقد وضع نفسه بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم. Ayurveda Ovidens هو عطر للنساء بمزاج معتدل ورائحة حلوة خفيفة ومجموعة عطرية خشبية من المسك.

 

يتميز Evroshe Ovidens بتصميم كلاسيكي وبسيط والسائل بداخله وردي. تخلق أوراق البنفسج والأشنات والزنابق جوًا لطيفًا وربيعيًا من حولك. تم إنتاج هذا العطر في عام 2003 ليكون من بين الروائح اللطيفة والربيعية وهو موجه للنساء اللواتي يعطرن أنفسهن برائحة لطيفة.

 

مع هذه التفسيرات ، لا ينبغي مقارنة Auroche Ovidens بالكولونيا النسائية الفاخرة لأن سياسة الإنتاج الخاصة بها لم تكن تنافس هذه الأنواع على الإطلاق.

 

إن رائحة ومتانة عطر إيف روشير إيفيدنس النسائي YVES ROCHER EVIDENCE جيدان أيضًا إلى حد ما ، ولكن دعنا نذهب ونفحص المكونات التي يتكون منها هذا العطر:

 

ملاحظة أساسية: بمجرد انتشار الرائحة ، فإن أول رائحة تأتي إليك هي رائحة أوراق البنفسج وأزهار الحرير.

 

الملاحظة الوسطى: هي رائحة الزنبق التي يتم استنشاقها بعد النوتة الأولية.

 

قاعدة العطر: المسك والحجر المكونات الأساسية لهذا العطر لطيفة ، يمكنك الاتصال بدعم الموقع لإعداد النسخة الأصلية من هذا العطر والحصول على مزيد من المعلومات حوله.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، ارجع إلى صفحة YVES ROCHER EVIDENCE.

 

اشتري عطر إيف روشيه إيفيدنس YVES ROCHER EVIDENCE

12- شانيل كوكو مادموزيل

عطر نسائي CHANEL COCO MADEMOISELLE

Coco Mademoiselle هي أيضًا واحدة من منتجات معرضنا للعطور الـ 15 للسيدات. أطلقت العلامة التجارية المرموقة شانيل (شانيل) عطرًا حلوًا ولأربعة مواسم في عام 2001 ، ونظرًا للأهمية والقوة التي رأيتها في هذا العطر ، فقد حققت الكثير من الدعاية له ، لدرجة أنه تم منحه في عام 2008 باسم أفضل حملة إعلانية فازت بجائزة fifi.

تقديم 15 عطرًا للرجال الأكثر مبيعًا في العالم (الخيار الأفضل للهدايا)

 

Coco Mademoiselle هو عطر أنثوي حلو وخفيف مائة بالمائة يملأ أنفاس الإنسان بالطاقة الإيجابية والهدوء والحيوية ؛ سوف تجد هذا المظهر أيضًا من خلال النظر إلى الزجاجة البسيطة والأنيقة لهذا العطر.

 

تعتبر أزهار البحر الأبيض المتوسط ??والفواكه والحمضيات ، إلى جانب التركيبات الأخرى ، حزمة مثالية للمرأة الجذابة والحيوية. يمكن أيضًا تقديم CHANEL COCO MADEMOISELLE لك كواحد من أكثر العطور النسائية ديمومة ، والتي ، من بين ميزات أخرى ، علامة على نجاح وشعبية هذه الكولونيا في جميع أنحاء العالم.

 

عطر Coco Mademoiselle من شانيل هدية لا تُنسى لمن تحب ؛ وبالطبع ، فإن الهدف من هذا العطر هو الإصدارات المقلدة العديدة التي تم إنشاؤها وتسويقها خلال الإعلانات المكثفة لعلامة شانيل التجارية عن هذه الكولونيا. يضمن متجر إليسا أنه إذا لم يكن هذا العطر أصليًا ، فسيتم إرجاع الرسوم المدفوعة إليك حتى تتمكن من شراء أحد أفضل العطور النسائية في العالم بأمان.

 

قاعدة العطر: الفواكه والحمضيات مثل البرتقال والبرغموت والجريب فروت

 

النوتة الوسطى: الليتشي مع أزهار البحر الأبيض المتوسط ??الشعبية والورد والياسمين

 

ملاحظة القاعدة: نكهة الفانيليا الحلوة مع مسك مصل اللبن والنعناع الهندي

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة CHANEL COCO MADEMOISELLE.

 

اشترِ عطر شانيل كوكو مادموزيل

11- عطر GUERLAIN MON النسائي

كولونيا نسائية GUERLAIN MON

عطر Guerlain's هو عطر نسائي عصري وأنيق وشعبي مناسب للمرأة الناجحة والفاخرة. في عام 2017 ، أطلقت علامة Guerlain التجارية كولونيا نسائية قوية جدًا وصاخبة في سوق العطور ، ودعت معها أنجلينا جولي لتقديم العطور إلى الناس!

 

لا يمكن إنكار مدى تأثير شخصية وسحر هذه النجمة الشهيرة على مبيعات وشعبية هذا العطر الأنثوي ؛ لكن كلمات المديرين التنفيذيين في شركة Guerlain والجو الذي تم إنشاؤه لهذا العطر ، قدّمته ككولونيا بارزة واحترافية في السوق ، وهي اليوم من بين أكثر 15 عطرًا نسائيًا نجاحًا في العالم.

 

GUERLAIN MON له رائحة حلوة وهو معتدل في الطبيعة نسبيًا ؛ كما أن حلاوته تخلق نكهة الفانيليا اللطيفة ، وإلى جانب مرارة ومرارة خشب الصندل ، فإنها تقدم مجموعة فاخرة لمستمعها.

 

أضف رائحة لطيفة ومتانة جيدة إلى السمات الإيجابية لهذه الكولونيا الخشبية الشرقية لتكون اختيارًا جيدًا لتقديمها كهدية للسيدات المجتهدين.

 

الروائح الأساسية: سكوتش والبرغموت هما الرائحتان الأوليتان لغرين مون.

 

النوتة الوسطى: الطريقة الوسطى سترافقها رائحة الياسمين والزنبق.

 

وفي النهاية ، النوتة النهائية: خشب الصندل والفانيليا والتونكا التي تظهر جدية وقوة هذا العطر.

 

    راجع صفحة GUERLAIN MON للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

Lalique L’Amour Women

عطر لاليك لامور

لاليك لامور هي امرأة أخرى حلوة وجميلة في عالم العطور والكولونيا. في عام 2013 ، أطلقت Lalique و Natalie Larsen ، صانع العطور المشهور جدًا ، كولونيا احترافية وجميلة للنساء.

 

لاليك لامور من مجموعة عطرية من خشب المسك ورائحتها طيبة جدا. نظرًا لاعتدالها ، فمن المناسب استخدام هذا العطر الشعبي في 4 مواسم من السنة ، وبالطبع مذاقه الأفضل يكون محسوسًا في الأيام الحارة من العام.

 

تذكر علامة Lalique التجارية الناجحة lalique l'Amour باعتبارها واحدة من الروائع الجيدة وفي تصميمها ، استمدت الأفكار من منتجاتها الناجحة الأخرى مثل Lalique Noir و Lalique Perfume ، وكذلك باستخدام ألوان الطلاء وأجزائه. جو مريح وأنثوي وممتع.

 

ترجمة اسم لامور هي كرامة أبدية ، وخلق جو هذه الكولونيا يخلق إحساسًا بالهدوء والفخر مع الاستقرار والخلود.

 

كانت الكولونيا النسائية الأكثر مبيعًا للفئة العمرية من 30 إلى 40 عامًا ، وبالنظر إلى سعرها ، يمكن اعتبارها واحدة من أكثر الخيارات مثالية لتقديمها كهدية للسيدات اللطيفات.

 

مكونات لاليك لامور:

 

روائح قاعدة العطر: الربيع البرتقالي ، الورد والبرغموت

 

الملاحظة الوسطى: رونازيان ، جول مريم وياسمان

 

الروائح الأساسية: خشب الأرز وخشب الصندل والمسك

 

    راجع صفحة lalique l’Amour لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

اشترِ كولونيا lalique l’Amour

9- Lancome la vie est belle عطر نسائي ناجح

لانكوم لا في أنثى جميلة

 

عطر لانكوم لافيا هو أحد أكثر العطور النسائية حيوية وسعيدة في العالم وهو عطر مثالي من حيث الجودة الشمية والمتانة والرائحة والمظهر و ...

 

Lancome la vie est belle هي واحدة من أكثر منتجات علامة لانكوم التجارية نجاحًا ، والتي تم إنتاجها وتسويقها في عام 2012 بالتعاون مع أكثر صانعي العطور خبرة وإبداعًا في العالم.

 

المجموعة الشمية هي Lavia ، نعم هي زهرة فاكهة ، وتركيزها ماء عطر ، ورائحتها حلوة وطبيعتها دافئة. هذه العناصر هي حزمة مثالية للنساء اللواتي يبحثن عن عطر فريد وكل شيء.

 

نظرًا لرائحته وطبيعته ، يعتبر Lancome la vie est belle أيضًا عطرًا شتويًا. يحاول هذا العطر عمومًا خلق شعور بالانتعاش والحيوية والدفء ، وتكون المساحة المأخوذة منه وقت رش هذه العناصر. لكن الشيء الرئيسي الذي يقال عن هذه الكولونيا المشهورة في المجلات العالمية هو موضوع متانتها غير العادية ، مما جعلها واحدة من أكثر 15 عطرًا نسائيًا شهرة في العالم.

 

الملاحظات التي تتكون منها Lavia نعم

 

قاعدة العطر: الكمثرى والتوت

 

قلب العطر: السوسن وزهر البرتقال والياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع ، فول التونكا ، الفانيليا والبرالين

 

    راجع صفحة Lancome la vie est belle لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا Lancome la vie est belle

8 - عطر Lanvin Eclat D’arpege

عطر لانفين إكلات دربيج

يعتبر منتج Lanvin للعلامة التجارية 2002 المسمى lanvin eclat D’arpege أحد أكثر المنتجات مبيعًا لهذه العلامة التجارية وهو أيضًا من بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم.

 

Lanvin هو عطر يحاول خلق جو خالٍ وآمن ومفروش بالسجاد ومنعش باستخدام روائح أزهار الفاكهة. طعم ورائحة هذه الكولونيا الأنثوية حلوة وطبيعتها باردة ، وتركيز Lanvin Eclat هو أيضًا ماء تواليت.

 

يتميز عطر Lanvin eclat D’arpege بمظهر لطيف وجميل للغاية ، وهو مظهر من مظاهر الاسترخاء وحده ؛ اللون البنفسجي داخل الزجاج ، التصميم البسيط ، علبة العطور (إنه مكعب يُظهر داخل زجاج الكولونيا من الخارج) و ... كلهم ??ساهموا في خلق شعور جيد مأخوذ من هذا و أثارت النتيجة الكثير من المبيعات والاهتمام خاصة لهذا العطر الأنثوي.

 

يُعرف Lanvin Ecklet بأنه عطر موسيقي وهو أيضًا الخيار الأفضل لتقديم الهدايا للفتيات والمراهقات.

 

ملاحظات لانفين اكليت:

 

ملاحظة أساسية: زهرة الليلك

 

قلب العطر: زهرة أسمانثوس ، زهرة الفاوانيا ، زهر الخوخ وزهرة الوستارية

 

روائح قاعدة العطر: المسك والعنبر وخشب الأرز

 

    راجع صفحة lanvin eclat D’arpege للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/

 

https://www.intensedebate.com/people/JuanStewart4

https://www.atlasobscura.com/users/juanstewart4

https://edex.adobe.com/community/member/HffKXeR3N

https://www.diigo.com/user/juanstewart4

https://www.mixcloud.com/JuanStewart4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/juansN8492SC

https://cycling74.com/author/61e9b96fd540c65659fbfaed

https://www.skillshare.com/profile/Juan-Stewart/105347622

https://visual.ly/users/juanstewart4/portfolio

https://www.viki.com/users/juanstewart4_660/about

 

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 170 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:22

حسگر تصوير در دوربين مداربسته يا Image Sensor

حسگر تصوير در دوربين مداربسته يا (Image Sensor) يک قطعه الکترونيکي است که تصاوير دوربين دريافت مي کند و به سيگنال هاي الکتريکي تبديل مي کند. در ادامه با ويژگي هاي يک حسگر تصوير خوب، انواع حسگرهاي تصوير و تفاوت آن  و همچنين  نحوه عملکرد حسگر تصوير بيشتر آشنا مي شويم.

 

نحوه عملکرد حسگر تصوير دوربين مداربسته

 

تقريبا تمام چيپ هاي تصوير کنوني از نيمه هادي  حساس به نور استفاده مي کنند. اين نيمه هادي ها طوري ساخته شده اند که با برخورد نور به آنها مقداري مشخص از نور را خود عبور مي دهند.

با استفاده از قرار دادن تعداد زيادي از نيمه هادي ها – که به آنها سلول نوري مي گويند؛ در کنار هم مي توان سطحي ساخت که با برخورد نور يک تصوير به آن تصوير را به صورت سيگنال الکتريکي درآورد.

البته چيپ هاي تصوير حساسيتي به رنگ ندارند، پس تنها مي توانند تصوير سياه و سفيد را ثبت کنند. براي حل اين مشکل از راه حلي ساده استفاده شده که در ادامه به آن اشاره مي کنيم.

براي اين منظور، سه فيلتر متفاوت (براي سه رنگ اصلي سبز، قرمز و آبي) بر روي چيپ تصوير قرار داده مي شود. اين سلولهاي مختلف نوري مسئول اندازگيري رنگ هاي متفاوت در تصوير مي شوند. از کنار هم قرار دادن اين رنگ ها، يک تصوير يکپارچه و رنگي ايجاد مي شود.

 هايک ويژن

 

ويژگي‌هاي حسگرهاي تصوير هايک ويژن

براي شناسايي يک حسگر مناسب در دوربين مداربسته بايد به ويژگي هايي همچون رزولوشن، تکنولوژي چيپ تصوير، حساسيت به نور و بازه دايناميک آن توجه نمود که در ادامه هر يک را به تفصيل شرح مي دهيم.

 

 

1. رزولوشن يا تفکيک پذيري:

مشخصه اي که احتمالا همه شما با آن آشنا هستيد، تفکيک پذيري يا رزولوشن حسگر است. رزولوشن يک حسگر نشان ميدهد که چقدر مي تواند جزئيات مختلف را دريافت کند. براي نشان دادن رزولوشن تصوير يک چيپ تصوير از واحد پيکسل يا مگا پيکسل (به معناي ميليون پيکسل) استفاده مي شود.

براي ساختن هر پيکسل حداقل به يک سلول نوري نياز است. پس هر مگا پيکسل از رزولوشن نياز به يک ميليون سلول نوري دارد. طبيعتا هرچقدر تعداد سلول هاي نوري يک چيپ تصوير بالاتر برود قيمت آن هم بالاتر مي رود.

 

 

2. تکنولوژي چيپ تصوير:

از نظر تکنولوژي ساخت يک چيپ تصوير يا مي توان CMOS باشد يا CCD. هر يک از اين دو تکنولوژي نقاط قوت و ضعف خود را دارد. تفاوت ساختار اين دو چيپ کمي تخصصي است. در مقاله اي جداگانه به تفاوت چيپ تصوير CMOS با CCD مي پردازيم.

از قديم چيپ هاي CCD از CMOSها گران قيمت تر بودند و البته کيفيت تصوير بهتري داشتند. با گذشت زمان و پيشرفت علم، چيپ هاي CMOS توانستند در رقابت برنده شوند. امروزه تقريبا تمام دوربين هاي مداربسته از چيپ CMOS استفاده مي کنند.

 

3. حساسيت به نور:

 ميزان حساسيت به نور يک چيپ تصوير مشخص مي کند که براي ساختن تصوير به چقدر نور نياز دارد. هرقدر نور مورد نياز چيپ تصوير کمتر باشد کيفيت آن بالاتر است. اگر بخواهيد از دوربين در يک محيط کم نور استفاده کنيد، بهتر است به حساسيت چيپ تصوير آن توجه ويژه اي داشته باشيد.

 

4. بازه دايناميک (Dynamic range):

بازه دايناميک يک حسگر تصوير نشان مي دهد که اين چيپ مي تواند چقدر اختلاف سطح نور را دريافت کند. اين مشخصه زماني اهميت پيدا مي کند که نياز به دريافت تصوير در محيطي با اختلاف زياد سطح نور داريد.

به عنوان مثال، پارکينگي تاريک با يک ورودي خيلي پر نور. از اين رو اگر بازه دايناميک دوربين پايين باشد، محيط داخلي کاملا سياه ديده مي شود و محيط بيروني کاملا سفيد.

 دوربين مداربسته تياندي   دوربين حارس      

اندازه سنسور تصوير دوربين مدار بسته

 

اندازه سطح سنسور دوربين مداربسته تا حد زيادي بر روي کيفيت تصاوير آن تاثير مي گذارد. از اين رو مي توان گفت؛ هر چقدر سطح سنسور بزرگتر باشد، به تناسب آن کيفيت تصوير نيز بهتر خواهد بود. رايج ترين سايز سنسور در دوربين هاي مداربسته “1.3 است

انواع سنسور تصوير دوربين مداربسته

 

معمولا در دوربين هاي مداربسته از دو نوع سنسور تصوير CMOS و يا CCD استفاده مي شود. از اين ميان عموما از چيپ CMOS در دوربين هاي پيشرفته و از چيپ CCD غالبا در دوربين هاي معمولي استفاده مي شود.

  نصب دوربين مدار بسته  

دوربين هاي مداربسته هايک ويژن از چه چيپ تصويري استفاده مي کنند؟

دوربين هايک ويژن امروزي عمدتا از چيپ هاي تصوير CMOS با روزولشن هاي متفاوت، حساسيت هاي مختلف نسبت به نور و بازه هاي دايناميک متفاوت استفاده مي کنند. بسته به نيازي که از دوربين داريد مي توانيد يکي از دوربين ها را با مشخصه هاي مورد نيازتان انتخاب کنيد.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:33

خريد تجهيزات شبکه از فروشگاه اينترنتي رسيس شاپ

مزيت خريداري دستگاه هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل کاربري دستگاه هاي اين برند کاربرپسند بوده و به راحتي با شرکت در يک دوره آموزش کاربردي چند ساعته ، قادر به کار کردن با اين دستگاه ها خواهيد بود.

n5_9noe.jpg

 ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يکپارچه و با کارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبکه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين کمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبکه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است که از جمله معروفترين آنها مي توان به فايروالهاي FortiGate که قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb ، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer،  ساير محصولاتي مانند FortiAP، FortiMail، FortiADC و ... که همه آنها را مي توان به صورت متمرکز از طريق Fortimanager کنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط موسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ نمايد.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه نمودن قابليت هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، کاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E مي باشد که توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت ميتوان به FG40F، FG60F ، FG100F و FG600E اشاره نموده که به ترتيب جايگزين هاي مناسبي براي دستگاه هاي FG80E، FG100E، FG200E و FG1000D هستند. براي مراکز داده مدل هايFG-1100E  با قيمت پايينتر جاگزين قويتري براي مدل  FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E به تازگي روانه بازار شده اند. شاهکار محصولات جديد فورتي نت به طور حتم مدل FG-1800F مي باشد. اين مدل که به تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود 195 گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسکو در حدود 10 برابر کارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانکها ، شرکت هاي بيمه و ارائه دهندگان پهناي باند مناسب مي باشد.

 

-  لايسنس محصولات فورتي گيت

با توجه به تحريم هاي اعمال شده عليه کشور عزيزمان ايران، برخي از کاربران ترجيح مي دهند، به صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است که دستگاه ديگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت ساليانه نيز کاهش مي يابد. اما ديگر به روز رساني هاي امنيتي به صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبکه مي بايست پس از توزيع هر به روزرساني به صورت دستي آن را به آن منتقل نمايد. با توجه به اينکه تحت هر شرايطي اين نوع به روز رساني با تاخير همراه است و کاربر نميتواند به صورت مستقيم از فورتي نت فايل ها را دريافت نمايد، خريداري محصول  و اين به روزرساني هاي حياتي از شرکت ها معتبر که فايل هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممکن در اختيار شما قرار مي دهد بسيار حائز اهميت مي باشد. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ هاي آپديت، کار را براي شما آسانتر خواهد کرد.

اين مساله در مورد تامين لايسنس هاي آنلاين از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سالهاي اخير به تدريج راهکار هاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه هاي متعددي در ليست سياه شرکت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده اند.قابل توجه آنکه به همين نسبت رفع اين مشکل يعني آنبلاک (Unblock) کردن نيز سخت تر و عملا امکان ناپذير شده است. لذا در اين خصوص مي بايست از مشاوره و تخصص شرکت هايي بهره جست که تجربه کافي در اين زمينه را داشته و بعنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امکان ارائه راهکار هاي عملي براي دور زدن فني تحريم ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين تر در اين زمينه نمي تواند اولويت اصلي انتخاب تامين کننده باشد. با توجه به فشار هاي اقتصادي شرکت هايي بدون انجام عمليات هاي دقيق و هزينه بر فني طي سالهاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين نموده باشند اما عدم تجربه کافي و تمهيدات همه جانبه و لازم منجر به غير فعال شدن دستگاه ها (بلاک شدن) گرديده که ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبکه کاربران را با مخاطره جدي مواجه مي سازد. بنابراين مي بايست از طريق شرکت هايي اقدام به خريد و سفارش گذاري اين محصولات تخصصي نمود که علاوه بر توانايي سفارش گذاري و خريد لايسنس به صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بديهي است که حفظ کيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه هاي تاثيرگذار بر قيمت مي باشد.

 

- مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل کاربري دستگاه هاي اين برند کاربرپسند بوده و به راحتي با شرکت در يک دوره آموزش کاربردي چند ساعته ، قادر به کار کردن با اين دستگاه ها خواهيد بود. از آنجا که فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي نمايد، براي مجموعه هاي بزرگ همچون پتروشيمي ها، اين امکان را فراهم مي اورد که شبکه اي حرفه اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند که موجب تسهيل در مديريت دستگاه هاي تحت شبکه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل توجه مي باشند که بي درنگ مجموعه هاي مختلف با هر اندازه اي از شبکه را به سوي خريد دستگاه هاي اين برند سوق مي دهد.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:03

تکنولوژي فشرده سازي H.265+

 

 

همانطور که مي دانيد تکنولوژي دوربين هايک ويژن ، با کيفيت HD در حال گسترش است. با اين حال به دليل محدوديت هاي موجود در دو عامل پهناي باند براي انتقال و فضاي ذخيره سازي براي ضبط و نگه داري تصاوير، اين تکنولوژي تاکنون به صورت فراگير مورد استفاد قرار نگرفته است. بنابراين، امکان و نحوه تنظيم دقيق ميزان بيت ريت تصاوير ويدئويي ultra-HD، يک چالش مهم در انتخاب دوربين مداربسته مناسب است. تکنولوژي فشرده سازي H.265+ يک الگوريتم هوشمند است که توسط هايک ويژن طراحي شده است. اين راهکار يک تکنولوژي رمزگذاري بر اساس استاندارد (H.265 (High Efficiency Video Coding و يا اصطلاحا HEVC است که اساس شکل گيري پارامترهاي آن بر اساس 3 اصل زير است:

  • در نظر گرفتن اينکه اشياء متحرک ممکن است فقط چندين بار در يک بخش با اهميت از تصاوير ظاهر شوند.
  • تمرکز بيننده عمدتا بر روي اجسام متحرک است.
  • کارکرد نظارتي 24 ساعته و وجود نويز دو عامل مهم و تاثيرگذار بر کيفيت تصاوير هستند.

 

 

 

نحوه عملکرد فشرده سازي H.265+ هايک ويژن

 

 

 

تفاوت اصلي در عملکرد H.265+ نسبت به ورژن هاي قبلي کاهش ميزان بيت ريت (تعداد بيت هايي که در يک واحد منتقل يا پردازش مي شوند) و کاهش مصرف پهناي باند (ميزان انتقال داده ها در بيت در ثانيه (بيت / ثانيه)

H.265+ قادر به کاهش ميزان چشمگيري از بيت ريت در تصاوير ويدئويي است که منجر به کاهش هزينه هاي مربوط به پهناي باند در دوربين مداربست هايک ويژن و فضاي ذخيره سازي مي گردد. اطلاعات پس زمينه (مربوط به تصاوير) پايدار مانده و به ندرت تغيير مي کند. نحوه عملکرد H.265+ بدين صورت است که ابتدا تصويري از محيط مورد نظر مي گيرد، و از آن به عنوان فريم پس زمينه استفاده مي کند و تنها بر روي اشياء متحرک تمرکز مي کند. هنگامي که سوژه اي در ناحيه نظارتي وارد شود، H265+ تصويري از جسم متحرک مي گيرد و از آن به عنوان فريم مرجع استفاده مي کند. اگر جسم به حرکت خود ادامه دهد، سيستم فقط اطلاعات مربوط به سوژه هاي متحرک را اضافه مي کند. H.265+ ميزان فشرده سازي را بر اساس سه تکنولوژي کليدي زير بهبود مي بخشد:

  • تکنولوژي رمزگذاري بر اساس مدل پس زمينه
  • تکنولوژي کاهش نويز در پس زمينه تصوي هايک ويژن
  • تکنولوژي کنترل نرخ بيت ريت

 

 

 

تکنولوژي رمزگذاري بر اساس مدل پس زمينه

 

عملکرد فرمت هاي فشرده سازي فعلي مانند MPEG2، MPEG4، H.264/AVC، و آخرين آنها H.265/HEVC همگي بر اساس رمزگذاري ترکيبي است. اساسا، در يک سيستم نظارتي مداربسته، اطلاعات پس زمينه معمولا ثابت هستند، بنابراين يک فريم پس زمينه مي تواند به عنوان فريم مرجع براي رمزگذاري باقي فريم ها در نظر گرفته شود. براي فريم هاي مختلف در تصاوير ويدئويي، روش هاي مختلفي از کدگذاري اعمال مي شوند که در مجموع منجر به فشرده سازي بهتر کليه تصاوير مي شود. تکنولوژي رمزگذاري بر اساس مدل پس زمينه يکي از بخش هاي اصلي H.265+ در دوربين هايک ويژن است که بر عملکرد فشرده سازي تاثير مي گذارد و مي تواند به دو بخش رمزگذاري داخلي و مياني فريم تقسيم بندي گردد.

 

 

 

  1. رمزگذاري داخلي (Inter-frame prediction): با استفاده از تکنولوژي جبران حرکت بر اساس بلوک (block-based motion compensation) يک مدل پيش بيني شده از يک يا چند فريم ويدئويي يا فرمت هاي ويدئويي که قبلا رمزگذاري شده اند ايجاد مي کند.
  2. رمزگذاري مياني (Intra-frame prediction): بدين معني است که نمونه هاي ماکرو بلوک (واحد هاي پردازشي) تنها با استفاده از اطلاعاتي از ماکرو بلوک هاي قبلا منتقل شده از همان فريم ايجاد مي شوند.

 

 

تکنولوژي کاهش نويز در پس زمينه تصوير

 

اغلب در محيط هاي خاص و مکان هايي که روشنايي ضعيفي دارند ميزان نويز تصاوير دوربين مداربسته افزايش مي يابد. نويز نه تنها بر کيفيت تصاوير تاثير منفي مي گذارد بلکه ميزان زيادي از بيت ريت کدگذاري شده را نيز شامل مي شود. پس بنابراين کنترل و کاهش آن بسيار ضروري است. استراتژي هاي قديمي براي کاهش نويز در تصاوير دوربين مداربسته اغلب بر پايه بکارگيري تکنيک هاي کاهش نويز براي کل تصوير مورد نظر است که اين امر منجر مي شود تا بخش هايي از جزئيات تصاوير نيز حذف شوند. به طور معمول، به منظور تضمين کيفيت تصوير اشياء متحرک، ماژول بکاررفته براي کدگذاري، نويز موجود در تصوير را نيز از بين مي برد. کدک H.365 + داراي يک الگوريتم تحليلي هوشمند است که مي تواند بين تصوير پس زمينه و اجسام متحرک تمايز قائل شود. که به اين معني است که اشياء متحرک و پس زمينه را مي توان با استراتژي هاي مختلفي کد گذاري کرد.

 

 

 

 

به همين دليل رسيدن به تعادل در بين تکنيک هاي قديمي کاهش نويز  امري دشوار خواهد بود. بر اساس تکنولوژي تجزيه و تحليل تصاوير ويدئويي هايک ويژن (VCA) هايک ويژن، تکنولوژي هوشمند H.265+ عموما سوژه هاي متحرک را از پس زمينه تشخيص و جدا مي کند و از تکنيک هاي جداگانه و مختلفي براي کاهش نويز در اين دو منطقه استفاده مي کند. بدين ترتيب نه تنها ميزان نويز در تصاوير کاهش مي يابد بلکه کيفيت آنها نيز تضمين مي گردد. به خصوص براي محيط هايي با نويز بالا براي مثال در هنگام شب، اين تکنيک مي تواند نرخ بيت رمزگذاري را نيز بهبود ببخشد. به طور معمول، به منظور تضمين کيفيت تصوير اشياء متحرک، ماژول بکاررفته براي کدگذاري، نويز موجود در تصوير را نيز از بين مي برد. کدک H.365 + داراي يک الگوريتم تحليلي هوشمند است که مي تواند بين تصوير پس زمينه و اجسام متحرک تمايز قائل شود. که به اين معني است که اشياء متحرک و پس زمينه را مي توان با استراتژي هاي مختلفي کد گذاري کرد.

 

 

تکنولوژي کنترل نرخ بيت ريت

اين تکنولوژي به متوسط نرخ بيت در طول دوره هاي مختلف (معمولا 24 ساعت) اشاره دارد. با کنترل ميانگين بيت ريت، دوربين مي تواند ميزان بيتي ريت بيشتري را در صورت لزوم تعيين کند، مثلا در ساعات کاري در يک دفتر اداري بيت ريت بالا، و سپس در زماني که دفتر بسته است، آن را کاهش دهد. با استفاده از اين فن آوري ها،مي توان گفت که تکنولوژي H.265+ هايک ويژن کاملا با استانداردهاي H.265/HEVC مطابقت دارد و متعاقبا با اکثر نرم افزار/سخت افزارهاي پشتيباني کننده H.265 سازگار است.

 

https://tiamcctv.com/product/tl-sg1024/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2h25fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/nvr-108-b-8p/

https://tiamcctv.com/product/thc-t120-m/

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:21

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:20

لینک دوستان

خبرنامه